Verwijzing & vergoeding

Wordt uw behandeling vergoed?

Huidkliniek Mijn Roos maakt ieder jaar opnieuw afspraken met verschillende zorginkooporganisaties. Deze organisaties vertegenwoordigen verschillende zorgverzekeraars.

Van verzekeraar tot verzekeraar verschilt de dekkingsgraad binnen verschillende polissen en ook de voorwaarden die aan bepaalde behandelingen worden gesteld. Voor veel van onderstaande ingrepen geldt dat deze alleen binnen uw aanvullende pakket gedekt worden. De mogelijkheid bestaat dat u niet voldoende aanvullende verzekerd bent voor de gewenste behandeling en derhalve geen of maar een gedeeltelijke vergoeding ontvangt van uw zorgverzekeraar. Wij raden u daarom aan dit voordat u op consult komt goed uit te zoeken bij uw zorgverzekeraar.

Mocht uw zorgverzekering de behandeling niet (volledig) dekken dan komen de kosten van de behandeling voor uw eigen rekening. Daarnaast is het verstandig rekening te houden met uw verplichte eigen risico.

Eigen risico en nota

Vraagt u zich wel eens af waarom u uw medische kosten soms gedeeltelijk of niet vergoed krijgt? Dit kan dan te maken hebben met het eigen risico en/of een eigen bijdrage. Omdat wij transparantie belangrijk vinden zetten wij informatie hierover graag voor u op een rij.

Bekijk deze informatiefolder om meer te weten te komen over de vergoeding van uw behandeling en over DBC-zorgproducten.

Als uw zorgverzekeraar geen prijsafspraken met Huidkliniek Mijn Roos heeft gemaakt en u toch bij ons behandeld wilt worden, dan kan dat natuurlijk. In deze situatie geldt het zogenaamde passantentarief. U krijgt dan zelf de rekening ter betaling toegestuurd. Vervolgens moet u zelf met uw zorgverzekeraar in contact treden om dit vergoed te krijgen.

Maak vandaag nog een afspraak bij ons.

Pieter Calandlaan 1001
1069 SC Amsterdam

AFSPRAAK MAKEN